стаття 8 із 22
2
Лютий 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
психолого-педагогічний супровід

Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді

Наприкінці року редакція журналу «Заступник директора школи» провела вебінар на тему «Створення команди психолого-педагогічного супроводу в школі». Учасники вебінару мали змогу поставити запитання за темою. Публікуємо відповіді лектора на деякі запитання щодо роботи безпосередньо з дитиною з особливими освітніми потребами

Інна Горбенко , психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивноїосвіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, канд. пед. наук

Де брати корекційно-розвиткові програми? Чи є затверджені форми запиту до інклюзивно-ресурсного центру та щоденника спостережень? Як працювати з батьками дітей з особливими освітніми потребами, які з певних причин не йдуть на контакт з педагогами? Коротко відповідаємо на ці та інші запитання

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями
№ 2, 2019
Мій стиль — толерантність