стаття 7 із 22
2
Лютий 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
робота з учнями з інтелектуальними порушеннями

Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями

Педагоги мають враховувати психофізичні особливості дітей з інтелектуальними порушеннями й відповідно змінювати соціальне середовище, де відбувається навчання, виховання і корекційно-розвиткова робота. За яких умов ця робота буде дієвою?

Учителі, які працюють в інклюзивному класі, мають враховувати індивідуальні особливості учнів з інтелектуальними порушеннями, їхні особистісні якості й здібності, узгоджувати засоби корекції з командою психолого-педагогічного супроводу. Є багато чинників, на які варто зважати під час роботи з такими дітьми

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
№ 2, 2019
Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді