стаття 6 із 22
2
Лютий 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Світлана Миронова , проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, д‑р пед. наук, професор
ГОЛОВНЕ В СТАТТІ
  1. Ознаки і ступені інтелектуального порушення
  2. Психологічні особливості учнів з інтелектуальними порушеннями
  3. Методи і прийоми індивідуального підходу
  4. Корекційна спрямованість методів навчання

Освітня практика вже понад століття доводить, що діти з інтелектуальними порушеннями можуть навчатися вже з дошкільного віку. Відповідно до вітчизняної нормативно-правової бази учні з інтелектуальними порушеннями (далі — учні з ІП), як і учні з іншими особливими освітніми потребами, можуть навчатись у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Та уроки в таких закладах проводять учителі загальноосвітньої підготовки. Тож їм слід знати особливості психофізичного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями та методику їх навчання.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Проводимо ДПА за новим Порядком
№ 2, 2019
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями