стаття 9 із 22
2
Лютий 2019року
працюємо з педагогами
толерантність

Мій стиль — толерантність

Погано бути дискримінованим меншістю, але ще гірше бути дискримінованим більшістю. Зменшувати дискримінаційні прояви у класі, зокрема в інклюзивному, аби поступово звести їх нанівець, — завдання вчителя. А для цього він сам має бути толерантним

Світлана Дубовик , практичний психолог Литвинівського ЗЗСО І—ІІІ ступенів, Луганська обл.

Діти з особливими потребами — такі самі, як і ми. Їх насправді багато, але ми їх так мало бачимо з-поміж нас, оскільки ще не вміємо бути з-поміж них. Добре, що діти з особливими освітніми потребами вже мають змогу навчатися в школі зі своїми однолітками. Їм необхідна наша підтримка й допомога в усуненні бар’єрів, але в жодному разі не жалість або поблажливість. Учителі мають бути толерантними до дітей з особливими освітніми потребами та прищеплювати іншим дітям у класі відповідне ставлення до них. Пропонуємо практичне заняття для вчителів для формування навичок толерантного ставлення

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Робота з дитиною з особливими освітніми потребами: запитання і відповіді
№ 2, 2019
«Так» і «ні» атестаційного життя: корисна таблиця