стаття 4 із 12
3
Березень 2018року
тримаємо на контролі

Моніторинг мотиваційного середовища школи

Мобільні додатки на уроках та QR-коди для швидких результатів опитування, анкетування й тестування онлайн, навчальні челенджі, міжшкільні проекти тощо — наша школа поволі рухається вперед. Є педагоги, які швидко опановують нові форми й методи роботи, а є такі, яким складніше це робити. Що стає на заваді поступу? І в яких напрямах працювати заступнику директора школи, аби підвищити мотивацію педагогічного колективу до професійного зростання?

Наталія Ходякова , практичний психолог Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи № 8 І-ІІІ ст., Хмельницька обл.

Творча діяльність педагогів — це сталий розвиток усього закладу освіти. Тож вони обов’язково мають займатися саморозвитком. Та інколи педагоги не налаштовані психологічно на опанування нового. Основна причина цього — недостатня мотивація. Як дослідити мотиваційне середовище у закладі освіти? Пропонуємо здійснити моніторинг за допомогою факторно-критеріальної моделі рівня мотиваційного середовища в закладі.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Моніторинг професійної діяльності заступника директора у початковій школі
№ 3, 2018
Визначаємо психологічну готовність дитини до навчання у спеціалізованій школі