стаття 3 із 12
3
Березень 2018року
тримаємо на контролі

Моніторинг професійної діяльності заступника директора у початковій школі

Заступник директора у початковій школі організовує освітній процес у 1-4 класах, надає методичну допомогу педагогам. А ще — активніше, ніж інші заступники директора, взаємодіє з батьками, відповідає за роботу груп подовженого дня тощо. Перелічувати обов’язки цього заступника можна довго, а оцінювати його діяльність — складно. Та ми спробуємо за допомогою факторно-критеріальної моделі

Георгій Сухович , старший науковий співробітник сектору змісту позашкільної освіти та гурткової роботи відділу наукового та навчально-методичного забезпечення змісту позашкільної освіти та виховної роботи ДНЗ «Інститут модернізації змісту освіти», канд. пед. наук

У попередніх числах журналу ми мали змогу ознайомитися з інструментарієм для моніторингових досліджень професійної діяльності заступників директора з навчальної та виховної роботи. Цього разу — ділимося напрацюванням, що дасть змогу простежити діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Державний стандарт початкової освіти: ознайомлюємося з «гарячим» нормативним документом
№ 3, 2018
Моніторинг мотиваційного середовища школи