стаття 5 із 12
3
Березень 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами

Визначаємо психологічну готовність дитини до навчання у спеціалізованій школі

Дитина вміє читати, лічити, знає з десяток слів англійською мовою, називає планети Сонячної системи тощо. Чи означає це, що дитина готова до школи? Ні, адже основний показник — це не обсяг завченого матеріалу, а насамперед психологічна готовність до системного навчання та шкільних навантажень. Завдання дорослих — не «навчити букв і цифр», а «навчити вчитися», щоб адаптація до школи була безболісною й у дитини не зникло бажання навчатися

Галина Нємєц , практичний психолог Новоград-Волинського ліцею № 11, спеціаліст вищої категорії, психотерапевт із піскової терапії, Житомирська обл.

Якщо дитина багато грається з однолітками та дорослими у сюжетно-рольові ігри, в ігри з правилами, малює, ліпить, робить аплікації, складає пазли, конструює, слухає казки, оповідання, переглядає розвивальні мультфільми, то це показник її нормального розвитку. Такий підхід забезпечує умови для повноцінного розвитку дитини та її успішного навчання в школі

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Моніторинг мотиваційного середовища школи
№ 3, 2018
Розробляємо анкету для батьків