стаття 22 із 24
10
Жовтень 2020року
працюємо з педагогами
самоменеджмент

Спростовуємо помилкові твердження про самоменеджмент

«Не зміг», «забув», «мільйон справ навалилося, нічого не встигаю» — це все типові відмовки людей, що не вміють правильно організуватися й не мають достатніх навичок самоменеджменту. Нумо проговоримо помилкові твердження, а відтак заборонимо собі їх повторювати і станемо організованішими!

Самоменеджмент, тобто вміння керувати собою, своїм часом та ресурсами — корисна та правильна навичка. Утім, людей, які постійно запізнюються і не знають, за яку із 20-ти справ хапатися, все одно більше, аніж тих, хто пунктуальний і впевнений у собі. Неорганізовані люди завжди знаходять відмовки, чому вони не встигають, і що найголовніше — не хочуть навчитися встигати. Але це лише міфи, які ми розвінчуємо у статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сам собі менеджер: сім рекомендацій для самоорганізації
№ 10, 2020
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 10/2020