стаття 10 із 18
1
Січень 2019року
працюємо з педагогами
компетентнісний підхід

Як навчати учнів на засадах компетентнісного підходу

Тетяна Засєкіна , заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту педагогіки НАПН, Київ
Акценти для вчителя
  1. Структура компетентності
  2. Календарно-тематичне планування
  3. Реалізація підходу в експериментальній діяльності
  4. Складання компетентнісно орієнтованих завдань

Учителі формують предметні компетентності учнів за допомогою компетентнісно орієнтованих завдань. Під час уроків фізики, хімії, біології, математики вони пропонують здебільшого абстрактні завдання, без міжпредметних зв’язків між природничими предметами, що не формують в учнів природничо-наукову компетентність як ключову.

Ми проаналізували предметні методики, виявили умови, за яких доцільніше використовувати завдання комплексного, практичного, компетентнісно орієнтованого напрямів. Також розробили практичні рекомендації для вчителів природничо-математичного циклу та схему складання компетентнісно орієнтованих завдань

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Від знання до оцінювання: застосовуємо таксономію Блума для досягнення педагогічних цілей
№ 1, 2019
Як розробити й використовувати компетентнісно орієнтовані завдання