стаття 9 із 18
1
Січень 2019року
надаємо методичні рекомендації
таксономія Блума

Від знання до оцінювання: застосовуємо таксономію Блума для досягнення педагогічних цілей

Американський психолог Бенджамін Блум вважав, що цілі навчання залежать від ієрархії розумових процесів. Зокрема знання учнів — найпростіший когнітивний процес, що відповідає першому рівню навчального результату. Далі йдуть ще п’ять рівнів — розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання. Застосування таксономії Блума дає змогу вчителю визначити порядок і перспективу опрацювання навчального матеріалу, застосовувати особистісно орієнтований підхід в освітньому процесі, оцінювати навчальні досягнення учнів
Відповідно до таксономії Блума знання учнів — найпростіший когнітивний процес, що відповідає першому рівню навчального результату. Далі йдуть ще п’ять рівнів — розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання. Як учителю використовувати таксономію Блума в освітньому процесі?
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як скласти індивідуальний освітній маршрут: акценти для вчителя
№ 1, 2019
Як навчати учнів на засадах компетентнісного підходу