стаття 2 із 15
2
Лютий 2018року
застосовуємо педагогічні інновації

Онлайн-співпраця у міжшкільному навчальному проекті: алгоритм для старту

«Інтерфейс» усіх сфер людської діяльності, зокрема й освітньої, за останнє десятиріччя радикально змінився. Маємо відкриті освітні ресурси, вільний доступ до інформації, електронні дидактичні матеріали, хмарні медіа-продукти та змогу їх створювати. Та як в освітньому процесі використовувати те, що так міцно привертає розум і серце кожної сучасної дитини? І, головне, з чого починати вчителю?

Світлана Попель , учитель математики та інформатики, учитель-методист Вишнівчицької ЗОШ I-III ступенів, Тернопільська обл.

Незамінними помічниками для учнів і вчителів під час уроків стали електронні гаджети, різне програмне забезпечення та інтернет. Важливо, щоб учителі навчалися самі й навчали своїх учнів об’єднуватися онлайн, ділитися знаннями і досвідом, керувати матеріалами й програмами, щоб стимулювати командну роботу, швидко шукати інформацію

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Від знання до осягнення
№ 2, 2018
Зовнішнє незалежне оцінювання — 2018