стаття 7 із 13
1
Січень 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами

Як допомогти учням прийняти однокласника з особливими освітніми потребами

ДІЗНАЙТЕСЯ ЗІ СТАТТІ

  • Що свідчить про неприйняття учня з ООП однокласниками
  • Як вести бесіду з класом про людей з особливими потребами
  • Які вправи допоможуть увести дитину з ООП у класний колектив
Олена Мойзріст , науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Думка про те, що до інклюзивної освіти не готова переважна більшість педагогів, доволі поширена. Справді, нині ми лише навчаємося навчати дітей з особливими освітніми потребами (ООП). А от про готовність самих учнів навчатися в інклюзивному класі йдеться нечасто.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Диференційований підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
№ 1, 2018
Корекційно-розвиткова програма з арт-терапії