стаття 6 із 13
1
Січень 2018року
надаємо методичні рекомендації

Диференційований підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

ГОЛОВНЕ В СТАТТІ

  • Складові навчальних досягнень учнів
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП
  • Особливості педагогічної оцінки в інклюзивному класі
  • Секрети стимулювання учнів з ООП до навчання
Світлана Миронова , проректор з наукової роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, д‑р пед. наук, професор

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами (ООП) не викликає суперечок у теорії спеціального навчання. Адже і відповідні вимоги, і рекомендації щодо стимулювання до оволодіння знаннями розроблені для кожної категорії учнів з ООП. Натомість у вчителів інклюзивних закладів запитання щодо оцінювання виникають доволі часто. Даємо відповіді на найгостріші з них.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Домашні завдання: від чого залежать, скільки часу виконувати, як фіксувати
№ 1, 2018
Як допомогти учням прийняти однокласника з особливими освітніми потребами