1
Січень 2024року
допомагаємо завучу-початківцю
засідання педради

Важливі справи педагогічної ради: що зробити у другому семестрі

Що зробитиЯка підставаКоли

Схвалити процедуру/порядок жеребкування для зарахування дітей до закладу освіти на вільні місця

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН від 16.04.2018 № 367; далі — Порядок зарахування, відрахування та переведення)

Червень, до початку жеребкування та/або проведення конкурсних випробувань

Схвалити Порядок вступу до закладу освіти та конкурсні завдання для вступних випробувань

Схвалити види, форми проведення, кількість конкурсних випробувань (але не більше двох), перелік питань з навчальних предметів, за якими проходитимуть випробування, а також теми творчих робіт із зазначенням вимог до їх змісту, порядку оформлення та подання

Прийняти рішення щодо відрахування із закладу освіти або переведення на іншу форму здобуття освіти (крім денної) у цьому або іншому закладі освіти осіб, які не завершили здобуття повної загальної середньої освіти та не отримали відповідного документа про освіту після завершення останнього класу ліцею

Порядок зарахування, відрахування та переведення

Червень, за наявності таких осіб

Прийняти рішення про переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання. Упродовж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення його слід оприлюднити на інформаційному стенді закладу освіти

Порядок переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання (наказ МОН від 14.07.2015 № 762 у редакції наказу МОН від 08.05.2019 № 621; далі — Порядок переведення учнів)

Червень, до завершення навчального року

Прийняти рішення стосовно учнів 3—8-х класів, які за результатами річного оцінювання здобули початковий рівень результатів навчання (1, 2, 3 бали) у вивченні одного з предметів, як-от: українська мова, математика, алгебра, геометрія, а також з мови, якою відбувається навчання в класах, що навчаються мовами корінних народів чи національних меншин

Порядок переведення учнів

У разі наявності таких учнів та надходження заяви (заяв) їхніх батьків

Прийняти рішення стосовно учнів 4-х і 9-х класів, які не мають результатів річного оцінювання з будь-яких предметів та/або державної підсумкової атестації. У такому разі річне оцінювання здійснюють до початку нового навчального року згідно з графіком та завданнями, погодженими  педагогічною радою і затвердженими наказом керівника закладу освіти.

Учні, які продовжують здобувати загальну середню освіту в закладі освіти, який не забезпечує здобуття базової середньої освіти, щоб отримати документ про відповідний рівень освіти, проходять річне оцінювання екстерном

Порядок переведення учнів

Червень, за наявності таких учнів

Прийняти рішення стосовно учнів, які не мають результатів річного оцінювання та/або державної підсумкової атестації у зв’язку з тим, що не відвідували заклад освіти більше шести останніх місяців навчального року поспіль, а будь-які відомості щодо місця проживання чи місцеперебування учнів або їхніх батьків / інших законних представників відсутні. Цих учнів визнають такими, що вибули із закладу освіти. На наступний рік навчання їх не переводять.

Інформацію щодо визнання учня таким, що вибув із закладу освіти, надсилають упродовж одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення:

  • на адресу, одного з його батьків, інших законних представників, зазначену в особовій справі як місце проживання учня;
  • на адресу структурного підрозділу / посадової особи, що відповідає за облік дітей  дошкільного, шкільного віку та учнів

Порядок переведення учнів

Червень

Прийняти рішення щодо тривалості здобуття освіти здобувачів освіти, які навчаються у 10—11/12-х класах за вечірньою формою і мають достатній або високий рівень результатів навчання, оскільки вона може бути скорочена.

У такому разі строк здобуття освіти визначає індивідуальний навчальний план. За потреби здобувач освіти складає академічну різницю за графіком, затвердженим наказом керівника закладу освіти

Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН від 23.04.2019 № 536 у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160)

До початку навчального року, якщо функціонують класи з вечірньою формою, і є такі учні та заяви повнолітніх учнів або одного з батьків неповнолітніх учнів

За результатами річного оцінювання та/або атестації здобувача освіти / здобувачів освіти прийняти одне з таких рішень:

1) про продовження здобуття освіти за індивідуальною формою, якщо встановлено рівень результатів навчання здобувача освіти не нижче середнього;

2) про переведення здобувача освіти на інституційну форму здобуття освіти, якщо встановлено початковий рівень результатів навчання або непроходження здобувачем освіти річного оцінювання та/або атестації без поважних причин з одного або кількох навчальних предметів / інтегрованих курсів. Переводять на одну з інституційних форм здобуття освіти, обрану повнолітнім здобувачем освіти або одним з батьків / інших законних представників.

Зверніть увагу! Підпункт 2 не застосовують до здобувачів освіти, які не можуть відвідувати навчальні заняття в закладі освіти із поважних причин, як-от: стан здоров’я, збройний конфлікт, проживання /перебування за кордоном, на неконтрольованій території або на території населених пунктів на лінії зіткнення, території, на якій встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану тощо 

Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти (наказ МОН від 12.01.2016 № 8 у редакції наказу МОН від 10.02.2021 №160)

Червень

Прийняти рішення про нагородження претендентів Золотою або Срібною медалями

Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» (наказ МОН від 17.03.2015 № 306)

Червень

Прийняти рішення про нагородження учнів Похвальним листом або Похвальною грамотою

Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні» та похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» (наказ МОН від 11.12.2000 № 579)

Червень