стаття 13 із 18
11
Листопад 2021року
обмінюємося досвідом
STEAM-підхід

Як реалізувати STEAM‑підхід на уроках географії

Дізнайтеся, як організувати урок за STEAM-підходом, що дає змогу інтегрувати різні навчальні дисципліни й поєднати творчі завдання і технічні науки

Інна Крук , вчитель географії ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» Шевченківського району, Київ

STEAM-підхід охоплює природничі науки, технології, інженерію, мистецтво та математику, тобто комбінує креатив і технічні знання. У сучасних учнів, особливо старшокласників, зростає інтерес до предметів природничо-математичного циклу.

STEAM-підхід розвиває логічне й математичне мислення, допомагає зрозуміти особливості природи й сучасних технологій,інтегрує дослідницьку та творчу діяльність учнів для того, щоб вони самостійно отримали результати під керівництвом учителя-ментора. Розберімося, як реалізувати STEAM-підхід на уроках географії.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Шість методик, щоб продіагностувати комунікативну компетентність
№ 11, 2021
Педагогічний аналіз: підготовка, інструментарій, висновки