стаття 19 із 21
10
Жовтень 2021року
працюємо з педагогами
навчаємо дітей-кінестетиків

Як допомогти непосидам‑кінестетикам навчатися очно й дистанційно

Візуали сприймають інформацію картинками, аудіали — звуками, кінестетики — тактильними відчуттями. Дізнайтеся, чому дітям-кінестетикам навчатися складніше, і як педагоги можуть цьому зарадити

Оксана Дмитренко , редактор освітніх видань, Київ

Пропонуємо детальніше ознайомити педагогів, як працювати з дітьми-кінестетиками, які найскладніше сприймають інформацію, бо для них передусім важливе чуттєве сприйняття. У статті — поради, як учителю організувати комфортний освітній процес для непосид і кінестетиків, а також анкета, що допопоможе визначити провідний канал сприйняття дитини.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Навички моєї дитини
№ 10, 2021
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 10/2021