стаття 10 із 19
9
Вересень 2021року
працюємо з педагогами
робота з педагогами-початківцями

Методичний супровід педагога‑початківця: алгоритм

Коли педагог розпочинає свій професійний шлях, він із першого дня роботи виконує такі самі обов’язки та несе таку саму відповідальність, як і досвідчені колеги. У таких умовах легко помилитися, а через систематичні помилки — зневіритися у своїх силах. Надайте педагогу-початківцю вчасну методичну допомогу, щоб він успішно ввійшов у професію

Світлана Бадер , завідувач кафедри розвитку дитини раннього і дошкільного віку ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», д‑р пед. наук, професор

Від того, як швидко новий учитель «увіллється» в колектив, чи вдасться йому налагодити взаємини, знайти цікаві способи співпраці з дітьми, залежатиме успіх його подальшої педагогічної діяльності. Адже на початковому етапі роботи педагог часто опиняється у складних ситуаціях. І якщо його одразу «відпустити у вільне плавання», то після перших тижнів емоційного піднесення в педагога-початківця неминуче виникатимуть складнощі. Вони можуть спричинити сумніви у власній професійній спроможності та розчарування в професії. Щоб запобігти таким виявам, організуйте у вашому педагогічному колективі методичний супровід педагога-початківця.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Мої права під час атестації: пам’ятка для педагога
№ 9, 2021
Орієнтовний план методичного супроводу педагога-початківця