стаття 15 із 19
3
Березень 2020року
обмінюємося досвідом
електронний підручник

Електронний підручник: місія здійсненна

Електронний підручник — це потреба часу чи шкідливий девайс? Чи відрізняється він від традиційного друкованого? Чи відповідає він потребам учнів? Ми погодилися на експеримент і маємо відповіді на ці запитання

Віра Шинкаренко , методист ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою, Київ

Діти вже з раннього віку оточені багатьма електронними пристроями. Вони легко опановують комп’ютери, ноутбуки, смартфони, планшети тощо. Електронні підручники роблять освітній процес сучасним і гнучким, а також розширюють можливості учителів щодо форм навчання. До уваги — результати експерименту щодо упровадження е-підручників в освітній процес.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Класний журнал початкової школи: як записати семестрову оцінку
№ 3, 2020
Приклади, форми та зразки, наведені в журналі «Заступник директора школи» № 03/2020