стаття 15 із 21
12
Грудень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
асертивність

Як розвивати асертивність підлітків у школі

Леонід Ніколаєв , доцент кафедри психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», канд. психол. наук
Анценти для вчителя
  1. Шкільні сценарії соціалізації
  2. Педагогічна взаємодія з невпевненими підлітками
  3. Умови для розвитку асертивності

Більшість педагогічних і психологічних методів, розроблених у 90-х роках ХХ століття, неефективні. Батьки, учителі, соціальні працівники, практичні психологи, організатори роботи в дитячих таборах відпочинку шукають нові технології педагогічного та соціально-психологічного впливу. Ми рекомендуємо працювати над формуванням і розвитком асертивності в підлітків.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Індивідуальна форма здобуття освіти: чи може дитина відвідувати уроки в школі
№ 12, 2019
Працюємо з невпевненими у собі підлітками