стаття 9 із 20
6
Червень 2019року
формуємо освітнє середовище
індекс інклюзії

Працюємо з індексом інклюзії

Наталія Дятленко , завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, Київ
Дізнайтеся зі статті
  1. Як працювати з індексом інклюзії: крок за кроком
  2. Як збирати інформацію
  3. Хто входить до складу координаційної групи
  4. Що робити, якщо виявили проблемні питання

Єдиного алгоритму роботи з індексом інклюзії немає. Педагогічні колективи можуть виробити його самостійно, спираючись на власний організаційний стиль та специфіку колективу. Сама філософія індексу інклюзії не дає змоги жорстко унормовувати процеси оновлення закладу освіти і залишає простір для власної ініціативи та творчості. І все ж пропонуємо орієнтовні етапи роботи з індексом інклюзії та кілька підказок, що допоможуть педагогам.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Оцінюємо школу за індексом інклюзії
№ 6, 2019
10 інтелектуальних ігор з дітьми