стаття 7 із 20
6
Червень 2019року
формуємо освітнє середовище

Як створити інклюзивний освітній простір: три стратегічні напрями

Інклюзивний простір — це не тільки і не стільки простір, у якому перебуває дитина з особливими освітніми потребами. Це простір, у якому комфортно всім, бо у ньому «працюють» загальнолюдські, етичні та інші інклюзивні цінності. У яких напрямах має працювати педагогічний колектив, аби створити інклюзивний освітній простір?

Наталія Дятленко , завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, Київ

Згідно з позиціями індексу інклюзії слід об’єднати зусилля всіх учасників освітнього процесу. Педагоги, батьки, діти, інші зацікавлені особи мають створити єдину команду, що здатна опікуватися діяльністю закладу освіти. Аби створити інклюзивний освітній простір і змінити «інклюзивне обличчя» закладу загальної середньої освіти, слід діяти у трьох стратегічних напрямах.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Створення інклюзивного освітнього простору в школі
№ 6, 2019
Оцінюємо школу за індексом інклюзії