стаття 14 із 20
4
Квітень 2019року
працюємо з батьками
готовність дитини до навчання

Установлюємо функціональну готовність дитини до шкільного навчання

Чимало батьків вважає, що дитину можна віддавати до школи, якщо вона вміє читати й рахувати та невимушено спілкується з однолітками. Утім, мами й тати бачать лише верхівку айсберга. Насправді готовність до шкільного навчання — глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, зокрема й функціональну готовність. Аби визначити її, слід скористатися спеціальними методиками

Юрій Савченко , заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент

Напередодні 1 вересня звідусіль лунає: «Аби навчання у першому класі було успішним, дитина має володіти...», «У першокласника має бути сформовано...», «Шкільне навчання потребує від дитини...». Утім, чомусь дорослі рідко переймаються тим, чи готова дитина і не до школи, а до навантаження з яким вона зіткнеться, чи витримає це її організм, чи залишиться вона здоровою?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
«Першокласна» розмова з батьками: спілкуємося про готовність дитини до навчання
№ 4, 2019
Час до школи! або Що свідчить про функціональну готовність до навчання