стаття 6 із 19
3
Березень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання

Працівники психологічної служби в команді психолого-педагогічного супроводу: хто і що робить

Однією з умов ефективності інклюзивного навчання є здійснення психолого-педагогічного супроводу. Супровід дитини з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання здійснює команда фахівців. Її склад визначають з огляду на освітні потреби цієї дитини. Вагомою складовою психолого-педагогічного супроводу є соціально-психологічний супровід дитини з ООП

Успішність психологічного супроводу інклюзивного навчання залежить від злагодженої роботи працівників психологічної служби закладу, в якій кожен фахівець виконує саме ті функціональні обов’язки, що знаходяться у його компетенції. Тож що роблять працівники психологічної служби і як розподілені їхні обов’язки?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
ДПА у 2018/2019 навчальному році: з чого складатимуть і в якій формі проводитимуть
№ 3, 2019
Страшне письмо, або Що треба розказати батькам, діти яких вчаться писати