стаття 15 із 22
2
Лютий 2019року
надаємо методичні рекомендації
резилентність

Гнучке дерево не ламається, або Допомагаємо вчителю бути резилентним

Уроки, плани-конспекти, зошити, журнали, звіти, наради, педради, атестація, сертифікація, батьки, екскурсії... А також виховання «складних» учнів, батьківські «розбірки» у вайбері, конфлікти з колегами чи адміністрацією. У таких шкільних реаліях учителю іноді здається, що світ іде обертом. Але вихід завжди є. І він у самій людині. Сильна людина в будь-якій ситуації не картатиме себе запитанням «За що мені все це?», а оцінить усе під іншим кутом і замислиться «Чого я навчуся?». Дізнайтеся, як цього можна навчитися

Світлана Дубовик , практичний психолог Литвинівського ЗЗСО І—ІІІ ступенів, Луганська обл.

Учителям важливо навчитися резилентності — внутрішньої стійкості та необхідності швидко відновлюватися після стресів. Система, у якій працюють вчителі, не орієнтована на те, щоб вони встигали відновлюватися, тож слід навчати їх психологічної гнучкості

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сертифікація VS атестація: окреслюємо відмінності та взаємозв’язки
№ 2, 2019
Шість ознак резилентної особистості