стаття 6 із 18
1
Січень 2019року
консультуємося у експерта
психолого-педагогічний супровід

Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу: запитання і відповіді

Наприкінці року редакція журналу «Заступник директора школи» провела вебінар «Створення команди психолого-педагогічного супроводу в школі». Його учасники мали змогу поставити запитання за темою. До уваги — відповіді лектора на деякі з них

Інна Горбенко , психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивноїосвіти Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, канд. пед. наук

Склад команди психолого-педагогічного супроводу, її функції, принципи роботи, механізм надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг — ця інформація детально прописана у Примірному положенні про про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти. Та запитань щодо тих чи тих аспектів організації цієї команди у педагогів-практиків залишається чимало. Відповідаємо на деякі з них

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Організація формувального оцінювання: п’ять порад для вчителя початкових класів
№ 1, 2019
Як оцінювати результати навчання у закладі освіти