стаття 11 із 23
11
Листопад 2018року
надаємо методичні рекомендації

Використання НЛП у спілкуванні з лідером класу

У словах, які ми добираємо, криється величезна сила. За допомогою вдало підібраних слів можна досягнути своєї мети. Пропонуємо кілька прийомів нейролінгвістичного програмування, які допоможуть педагогу скерувати учня у напрямі співпраці й конструктивної взаємодії

У статті — чотири прийоми нейролінгвістичного програмування, які допоможуть педагогу скерувати учня у напрямі співпраці й конструктивної взаємодії.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як впливати на клас через його лідера: три рекомендації
№ 11, 2018
Правила взаємодії класного керівника з лідером класу