стаття 13 із 16
10
Жовтень 2018року
обмінюємося досвідом

Нові методики — нові можливості активного пізнання

АКЦЕНТИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

  • Театральна ейдетика: дидактичний вірш, інформаційна вистава, дитячий нон-фікшн
  • Інтерактивна дослідно-експериментально-екскурсійна проектна діяльність
Лариса Петренко , вчителька початкових класів Ніжинської ЗОШ I—III ступенів № 15, керівник гуртка «Фітодизайн» Ніжинського Будинку дітей та юнацтва, Чернігівська обл.

Аби учні засвоїли програмовий матеріал, учителю слід добирати різні форми роботи. Діти ліпше сприймають інформацію і виконують завдання, де потрібно фантазувати, проговорюватии й театралізувати. Адже їм цікаво вивчити правило у віршованій формі або розв’язати театралізовану задачу чи виконати завдання з іноземної мови за допомогою лепбука. Ознайомте педагогів з новими методиками активного пізнання, що дають змогу підвищувати рівень засвоєння знань та підтримувати ситуацію успіху в учнів

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Приклад оформлення Плану роботи Учнівської ради закладу загальної середньої освіти на навчальний рік
№ 10, 2018
Функціонування груп подовженого дня у запитаннях і відповідях